:: Newsy
:: Bannery
:: Info
:: Redakcja
:: Rekrutacja
:: Sondy
:: Usebars
Kup WoW Pre-paid
Diablo 2 Forum

:: Wstęp
:: Czaszki
:: Doświadczenie
:: Kapliczki
:: Kamienie
:: Kostka Horadrimów
:: Mapa
:: Mikstury
:: Mody
:: Najemnicy
:: Npc
:: Postacie
:: Przewodnik
:: Runy
:: Słowa Runiczne
:: Trick & Tips
:: Questy
:: Wymagania

:: Crafted
:: Questowe
:: Unikatowe
:: Zestawy

:: Patche
:: Dema
:: Inne

:: STRATEGIE ::

"Żywiołowy Druid "

    Siema, na początku mojej pieknej strategi dla Druida chciałbym pogratulować fajnej strony o "Diablo II" i życze miłej, dalszej pracy nad stroną (bo nie ma rzeczy doskonałych XD

Na dzien dobry chciałbym tylko zaznaczyć iż ta postacią idzie grać w patchu 1.10 oraz 1.11 :P (jak doskonale wiemy, w tych patchach dostaniemy bonusy od umiejetności) Chciałbym tez dodać ze nasz druidek nie bedzie tylko posługował sie umiejętnościami z drzewka "żywioły" ale takze z drzewka "przyzywań"

1. Statystyki
2. Umiejetności
3. Sprzet :) (to co tygrysy lubią najbardziej)
4. Najemnik
5. Jak grać.


1. Statystyki

Siła: Ty rozdamy około 100 do 120 pkt. zeby nosić jakieś przyzwoite przedmioty.
Zręczność: Tu dajemy tylke aby mozna było nosić dobry sprzęt.
Energia: No tu damo około 100 pkt. To wystarczy spokojnie, bo przeciez bardzo duzo dostaniemy z przedmiotow.
Żywotność: Tu ładujemy reszte... bo na tym bedzie polegać nasza postać.

2. Umiejetnośći

Tak jak wczesniej posałem, nasza postac prawie, ze bedzie opierać sie na jednym drzewku, ale pokolei.

Zbroja Cyklonu: Tu dajemy na 20 pkt. ponieważ, od tej umiejetności dostaniemu bonus do kolejnych, oraz bedzie ona nas chroniła przed zywiołami (oprócz trucizny) Wczesniej zastanawialiście sie czemu tak mało dajemy do zreczności. Otóz wytłumaczenie jest proste, zborja nas bedzie chronic przed atakami magicznymi, zaś obrony dosniemy duzo od naszego najemnika, ale to pózniej

Tornadu: Tu rownież dajemy 20 pkt. Bedzie to nasza główna broń, dlatego ładujemy tu na maxa. Umiejetność ta jesli jest wymaksowana daje najwiekszy dmg z czarow druida :P Oczywiście także ta umiejetność daje nam bonusy do innych umiejetnośći ktorymi bedziemy sie posługiwać.

Huragan: I nadszedł czas na najfajniejszą umiejetność naszej postaci. Zapewne wszyscy o niej słyszeli oraz ja widzieli, ale dla mniej obeznanych wyjanie ze polega ona na tym iz wokoł postaci tworzy sie krąg ktory zamaraża potwory, i co najważniejsze nie musimy nic robić... on sie sam kręci bez naszej pomocy (oczywiście musimy rzucić ten czar, a potem tylko sie bawimy) Jest to nasza druga główna umiejetność. Wymaksowana daje tez ładny dmg ale nie tak wielki jak tornado :P Ta umiejetność takze daje bonusy.

Wir: Ta umiejetność jest nam potrzebna tylko po to aby dostać bonusy do innych umiejetnośći. Jest ona bierna i wogole jej nie uzywamy. Oczywiście dajemy 20 pkt.

Dębowy Mędrzec: Oto jedyna umiejetność ktora nie jest z drzewka "zywioły" a jest nam bardzo potrzebna. Jako druid elementalista potrzebujemu duzo Hp (czego same przedmioty nam nie dają) musimy zainwestować w tego duszka. Dajemy oczywiście 20 pkt. Jesli go mamy na ostatnim poziomie to nasze zycie bedzie wynosiło ponad 2000 hp :D Na marginesie jest to tez dobra przynęta dla potworów.

To wszystko jesli chodzi o umiejetności!! Reszte punktow mozna rozdać jak sie żywnie podoba (ja dałem w Grizzlego, bo jest to dobra przynęta)

3. Sprzęt

To zaczynamy, lecz jesli zaczniemy tak do pożądku to chciałbym powiedzieć iz nie jest to tani sprzęt, oraz nie jest go łatwo zdobyć... Ale podam takze zamienniki. Pragne rozniez dodać iz wybierając sprzet zawsze patrzymy na:

- +do all skill zwłaszcza do żywiołów
- szybsze rzucanie czarów
- bonus do życia
- zmniejszenie obrażeń (fiz i magicznych)
- odporność na trucizny (Zbroja Cyklonu tylko żywioły!!!)
- bonus do many

Nie bede pisać statystyk kazdego sprzetu, bo mozna to sprawdzić w innym dziale.

Broń:
- "Heart of the Oak" - Najlepsza bron dla naszej postaci.
- Trzęsiziem - Jest to "gorsza wersja" (pod wzgledem statystyk) słowa "Heart of the Oak"
- Pogromca mrocznego klanu - Tą bron nosimy w ostateczności!!

Tarcza:
- "Split" - Najlepsze co moze byc, słowo runiczne "duch" w monarsze!! Jest to najlepsza tarcza dla naszej postaci.
- Bezoki Mur - Jest to tez dobra tarcza dla naszego druidka, lecz ma gorsze staty niz "duch"

Hełm:
- Krucza Wiedza - Jest to strzał w 10. Najlepszy cheł dla naszej postaci, zapene sie domyslacie, ale jesli nie to tylko powiem ze daje ona az 3 punkty do umiejetności zywiołów.
- Grzywa Jala - Moze nie jest to to samo co Krucza Wiedza, ale tez super hełm (sam go używam)

Zbroja:
- Enigma - Najlepsze słowo runiczne. Nie jest ono łatwe do zrobienia, gdyż ciezko z runami, ale jesli juz ją mamy to jestesmy "bossy" :P
- Mądrość Que Hegana - Uwazam ze ta zbroja moze stanąć ramie w ramie z Enigmą, chodz nie ma ona "teleportu" :(
- Skóra Żmijomaga - Jest to gorsza wersja "Mądrości Que Hegana" Ale w najgorszym wypadku mozemy spokojnie z nia chodzić.

Pierścienie:
- 2 razy Kamien Jordana - Nie ma co wymyślać... Najlepsze, pod kazdym wzgledem :D

Amulet:
- Kalejdoskop Mary - Najleszpy z amuletow pod słoncem (ze wzgledy na staty)
- Jakis amulet do zywiołow (najlepiej zeby miał 3 do umiejetności zywiołow)

Rękawice:
- Pięść Maga - najlepsze pod każdym wzgledem
- Rękawiczki z Setu Tranga - Cos podobnego jak pieść.

Buty:
- Buty z setu Aldura - Według mnie najlepsze... I nie ma zadnych ktore sa lepsze.

Pas:
- Siatka Arachodów - Bardzo dobry pas, ma ładne staty.
- Pasek z Trang Oula - Tez dobry pas, chodz nie tak dobry jak siatka.

Z przedmiotow do ubrania jest juz wszystko wymienione. Została tylko jedna zecz.
Taizmany: Nasza postać powinna mieć ich cały ekwipunek, oczywiście talizmany do umiejetnośći zywiołow!!
Chodząc z takim sprzętem jaki wymieniłem nasze umiejetności bedą wynosic około 40 pkt :D

4 Najemnik.

Tu polecam gościa z 2 aktu z aurą obrony. Mając go nasza i cały ekwipunke nasza obrna bedzie sie wachała midzy 7000 a 8000.

5 Jak grać.

Jak to mowił moj nauczycie: "Proste jak drut kolczasty"
Wchodzimy w dzić, włączamy zbroje cyklnu... Z jednej strony mamy tornado, z drugiej huragan i dawaj przed siebie... Oczuwiście nie zapominyamy o duszku.

Z taką taktyką powinniśmy przejść całą gre bez problemu, na wszystkich poziomach... Zastanawiacie sie co z duelami... Tu nie pisałem, gdyz kazdy ma inną taktyke na postacie. Moja taktyka jest na single ja i na CBN.
Myśle ze spodoba wam sie moja taktyka... Oczywiście nie musicie nosić wszystkiego, chodz taka postać jest najlepsza... ALe jesli bedziecie miec chodz 75% tego co wypisałem to juz bedzie dobrze :)

Za wszystkie błedy przepraszam :
)

Autor - Wybraniec


Ostatnia aktualizacja : 27.02.2007

:: Wstęp
:: Jak grać ?
:: Komendy
:: Serwery
:: Słownik
:: FAQ
:: Scena
:: Złodzieje
:: World  Event
:: Hellfire Torch



:: Artykuły
:: Książki
:: Recenzje
:: Strategie

Modne suknie dla każdej kobiety. Najlepsza bielizna damska sklep internetowy -sprawdź Nas.

:: Screeny
:: Tapety
:: Komiks
:: Flash
:: Fan Arty

 

© 2005 - 2011 by Kuźnia Diablo II & Qznia Diablo 3  - Wszelkie prawa zastrzeżone - All rights reserved. Project by Cinex.
Wszystkie nazwy i znaki towarowe znajdujące się w serwisie są zastrzeżone przez ich prawnych właścicieli, a zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.